Home

العريس عليه ايه في الجواز

ايه اللي على العريس والعروسة محافظات القاهرة الكبرى والأسكندرية. الاتفاق على التزامات العريس والعروس 1 ايه على العريس وايه على العروسه; 2 ايه اللى على العريس وايه اللى على العروسه; 3 الحاجات اللي على العروسه في الجهاز; 4 الحاجات اللى على العريس في كتير من اللي هي قالت عليه ده. العريس بيشيل كل حاجة. مم. كل حاجة. انت شايفاني خاسس كده ما كنتش كده على فكرة. لا لا لا بس وحياة ربنا هنا هنا لا هنا لا. ليه? يعني على اساس ان انا ما اتجوزتش يعني قلت لة عريس اية ياحاج انا مش بفكر فى الجواز. لان ابويا تعبان وانا اللى بصرف على أخواتى. قالى مهو انا عرفت من عزيزة الريسة بتاعتكم. وعلشان كدة جيبتلك عريس هيريحك انتى وابوكى واخواتك

هذا الحوار يسبق أي عقد قران. وربما تتم، أو تنتهى الزيجة قبل أن تبدأ. والسبب «القايمة» وهى قائمة المنقولات الخاصة بالعروس. مشاحنات وخلافات لا حصر لها بسبب تلك الورقة. فما مدى شرعيتها، وهل يُكتب فيها ما اشترته العروس فقط، أم من حقها ما اشتراه العريس أيضا؟

هي مجرد ورقة مكتوب فيها قائمة بكل الآثاث والمفروشات والذهب التى تمتلكه العروس ويقوم الزوج أو العريس بالتوقيع عليها، ويصفها البعض بأنها تعهد منه فى الحفاظ على محتوياتها، في حين الانفصال بعد الزواج يلتزم الرجل برد محتوى القائمة إلى الزوجة أو المبلغ المضمون ذات صلة; دعاء تيسير الأمور; ادعية لتسهيل الامور; أفضل دعاء لتيسير الزواج. لقد حثّ الإسلام على الزواج، وبالرغم من ذلك فلم يرد عن الرسول صلى الله عليه وسلّم صيغة صريحة لدعاء تسهيل الزواج وتيسيره أو تعجيله، ولم يرد دعاء.

عشان ميضّحكش عليك

ايه اللى على العريس وايه اللى على العروس

  1. يعتقد العريس أن العروس عليها الاهتمام بكل تفاصيل حفل الزفاف لوحدها، وأنه معفي من أية مهمة، إلا أن هذا ليس صحيحاً، فعلى العريس الاهتمام ببعض التفاصيل المتعلقة بحفل الزفاف. لذا إليك قائمة مهام العريس لحفل الزفاف: قبل 9-12.
  2. 12 مايو. نداء لكل بنت مسروعة! مقبلة على الجواز: إحذرى إقبلى هذه النوعية من العرسان!!!كان لازم أغير المقالة علشان. Posted مايو 12, 2011 by Ba7ebMasr.com - هبة الله حسنى in للبنات فقط, مقالات, مقالات عامة, صور معبرة. 23 تعلي
  3. جواهر: الجواز في السودان مميت للعريس وبيجيب للعروسة حتى شنطة هدومه

انا : استغفر الله العظيم مال النت و مال الجواز. ماما : صحابك كلهم اتجوزوا ووولادهم بقوا فى حضانة و ابتدائى ، يعنى بذمتك انتى مش احلى من عبير ام ضب ، و لا هناء اللى دمها زى السم. انا : يا ماما القرد فى عين امه غزال انتى علشان ماما شايفانى حلوة ، و بعدين لما يجيلى عريس كويس هاوافق. انتشرت في الآونة الأخيرة مقولة: من يؤتمن علي العرض لا يُسأَل عن المال ؛ وذلك بسبب قيام بعض الآباء بالتنازل عن حقوق ابنته لثقته في العريس ولكن علي عكس ذلك هناك الكثير من الآباء أيضا يقومون بطلب أشياء لا يمكن تحقيقها ولا. في الطريق لمقابلة عريس الهنا. ملحوظة أطلقنا عليه عريس الهنا لأنها كل المعلومات اللي كانت تعرفها الفتاة عنه..والباقي ضباب

EGo Music Creation خناقة تاني في الجواز ياساتر يارب mp3 مشاهدة تحميل خناقة قوية بين عريس وعروسة و انهيار الضيوف من الضحك عليهم EGo Music Creation mp الفرح - الجزء الأول. April 13, 2017 By: Shahira comment. 0. Total Shares. حلم بنات كتير، إن لم يكن كل بنت، الجواز. و طبعاً لما الخطوة الاولانية بيتحصل، الي هيا الخطوبة، بيبتدي معاها الهري. هري التجهيز و شِرا. خلاص دي دي عارفة يعني يعني العروسة عليها مسلاً اوضتين نوم والعريس اوضتين نوم. مزبوط اربع اوض. اه. مزبوط. والاجهزة على العريس. اجهزة على العريس الكهربائية مطلوب عريس أمريكي أي نعم والله إنه رجل ناضج وميسور ماديا ، وحاصل على درجة علمية رفيعة ، ولديه ممتلكات كثيرة، ولديه- أيضا- جواز أمريكي، ويمكنه أن يحول حياة الجحيم التي نعيشها في السودان إلى.

مــــــــــدونة قــصـص - (((27))) جالس حسن فى منزل اخو

«كل شيء بالخناق إلا الجواز بالاتفاق».. حيث أننى تزوجته على غير رضا مني بعد أن ارغمنى أهلى على الزواج من محمد. هكذا بدأت آية كلامها أمام رجال الأمن بعد القاء القبض عليها بتهمة قتل زوجها نظر لجسدها نظرات عشق خالية من الشهوة حضنها بقوة وكأنها ملكا له فتحت عينيها رات نفسها في بين يديه سمعت دقات قلبه العالية رمشت بعينيها عدة مرات حتي تستوعب الأمر انتبه لنفسه انها بين يديه وقلبها يخفق بسرعة رهيبة من قربه نظر برماديتيه الي عينيها وشفاهه التي يحاول ابعاد نظراته. بصراحة المجتمع المنيل اللي احنا عايشين فيه واللي بيقيم البنت بجوازتها، واللي تتجوز بسرعة تبقي شاطرة، واللي.

ايه رأيك في تصرف الزوج ⁉️ 來 樂 حيرة وحل مع أبونا إبراهيم عبده #قناةــالحري عريس بيحكي قصة في الجواز وبيقول: بعد فرحي بأسبوع اكتشفت ان مراتي علي اتصال بالعالم اللي تحت الأرض وكانت مخبيه عني والا مكنتش هتجوزها انا سبتها في الاوضه وخرجت اجيب كوبايه ميه ، جبتها ورجعت ولسه مدخلتش من باب الاوضه.

نصائح عن الجواز. و ربما رغب الاسلام فالزواج و حث عليه فعدة اية من اياتة سبحانه:{ومن اياتة ان خلق لكم من انفسكم ازواجا لتسكنوا اليها و جعل بينكم مودة و رحمة ان فذلك لايات لقوم يتفكرون الروم:21. 3_شايف انك ممكن تكون نفسك ف كام سنه او يكون سنك اد ايه علي ما تفكر جديا ف الجواز؟ ***** طب ولو افترضنا ان العريس وافق علي العروسه والجوازه مشيت طب الحب هيروح فين 14- ايه رايك في سن الجواز؟ هل تحب الجواز يبقى في سن صغير؟ طبعا هنا لازم تأكدي له ان انتي مش في نيتك تكدبي عليه في اي حاجة, بس اجابته هتقولك هل هو شخص مبيحبش الكدب حتى لو في حاجة بسيطة او صغيرة.

انا مقبلش على نفسى انى اكون عرض يتفرج عليها فى قاعده عجبته يشتريها معجبتوش يشوف غيرها. فى ايه هو الواحد ميعرفش ياخد راحته فى البيت يعنى. لكن الجواز ده عمره ما كان فى ترتيبى خالص وياريت. ا لسلام عليكم ياجماعه فيه موضوع غريب حصل معايا ابنى خالى قالى فيه عريس لاختك بس معاه. من أفضل الامتيازات التي يحصل عليها حامل الجواز الحصانة التي تشمل مقره ومسكنه ومكتبه الخاص به. يسهل على حامل جواز السفر الدبلوماسي الحصول على تأشيرة السفر من أي بلد بكل يسر، وبلا أية رسوم. يمكن بمنتهى السهولة واليسر فصل المرافقين في الجواز السعودي بخطوة واحدة فقط، ألا وهي تجديد جواز السفر، حيث يتم إلغاء جميع المضافين على الجواز، وفقًا لما أصدرته وزارة الداخلية من قوانين. فكل ما عليك فعله هو طلب تجديد.

‫اليوم السابع - جواهر: الجواز في السودان مميت للعريس

  1. مين عليه إيه: أحسن حاجة إنكوا تكونوا متفقين علي مين عليه إيه من الأول علشان مايحصلش مشاكل خالص. زي مثلا ان المطبخ علي العروسة بكل اشتمالاته. قسيمة الجواز بيشتريها المأذون ب١٨ جنية من.
  2. تحاول كثير من الفتيات التغلب على شبح العنوسة، بالتفكير فى زواج الصالونات والتخلى عن فكرة الزواج عن حب ولذلك تحرص الفتيات على معرفة كل شىء عن العريس فى جلسة التعارف من خلال توجيه بعض الأسئلة
  3. -جايلك عريس يا زينة =ماشي يا ماما -بس في مشكلة. بصيتلها=إيه هي؟ -إنه إنه أرمل ومعاه ولد =نعم؟ ، يعني يوم ما أتجوز. أتجوز أرمل ومعاه ولد كمان؟ -والله يا بنتي أنا رفضته أول ما عرفت بس هو قالي إنه عايز يقعد معاكِ مره واحده.
  4. فى قرى أسيوط، غالبا ما يختار أهل العريس أو أمه العروس لابنها، فلا يفضل أن يكون الشاب على علاقة بالفتاة قبل الخطوبة، ويذهب الشاب ومعه أقاربه، ليتقدم لها، ولو وافق أهل الفتاة عليه بعد أن.

العريس شكله فضحنا و لا إيه من مسلسل ستات قادرة حلقة ٢ العروسة لما بتكون اكبر من العريس موضوع مهم قوي يا اميرات. هو العريس عنده كام ؟؟!! بنات زى الورد من سن العشرين أو اوائل العشرين.. المعانى. نعم إننى و بلا خوف اتطرق لهذا الموضوع و على الرغم من. مواقع الجواز احسن مكان للتسلية بالنسبة للولاد دول لأن كل البنات اللى داخلة على مواقع الجواز مهيئة نفسيا للكلام و التظبيط بتاعهم. مش زى مثلا الفيسبوك . هترد عليه و تشتمه و لا هتهشه بالذوق و.

خناقه في إيطاليا بين عروسه مصرية وعريسها يوم الفرح لفرض سيطرتها عليه ! Wedding Tone خايف بعد الجواز . افراح عروسه . شوفوا كل عريس عمل اية فى عروستة وهو فى الكوشة عريس يضرب عروستة وعريس يبكى من. سالوة اية الي جابك النهارده العريس مش بيقولوا ان الجواز برميل زفت عليه شوية عسل من فوق قالولة اه العريس انا فتحت البرميل بالمقلوب ***** *** مرة واحد عندة 90 سنة اتجوز واحدة عندها 80 سنة

والد زوجى يعاشرنى معاشرة الازواج اللى حصلاللى حص

  1. [size=21]مسرحية الجواز هتموت من الضحك مش هتمسك نفسك العمدة : اة ياني اة ياني , اة نفسي اخلص من الهم دة يا ربياما اشوف الواد عمل اية في الي قلت لة علية ؟ واد
  2. اسكتش عاوز أتجوز هو اسكتش كوميدي ساخر عن رجل عجوز عم منجهاوى يريد الزواج، وتدور أحداث الاسكتش في إطار ساخر عن تقدمه لطلب الزواج
  3. رواية اجبرت على زوجة اخي الفصل الثاني عشر 12 سليم:كارمااااا كارماااا وقلق لما مالقاش رد ديجا:متقلقش أكيد هنا ليتركها سليم ويركض باحثا عنها فى كل الغر
  4. تيمم العروس ليلة الزفاف. أباح الإسلام التزين للزوجة ، ليس في ليلة زفافها فحسب، بل على الدوام، مادام لزوجها، لأنه من الحقوق المشتركة بين الزوجين، وإن كانت زينة ليلة الزفاف قد أخذت شكلا مميزا.
  5. العريس محتاج ايه ليلة فرحة من مسلسل دكتور امراض نسا حلقة ١ نزلنا سألنا البنات..إية أول حاجة بتبصي عليها فى العريس اللي متقدم لك ؟ شوفوا قالولنا اية الجواز في مصر محتاج ايه ؟.. نيش وراجل.

لحظة من فضلك: ما شرعية قائمة المنقولات وما حق العروس فيها

Follow us on social media! تصفّح المقالات. روايه عريس في ورطه الجزء الحادى عشر (11) بقلم كوكى سامح. رواية أغرب رغبة بقلم حنان حسن - ‏الجزء ‏الثانى #2 لكن انا ساعتها.لو العريس كان ايه؟ كنت هوافق علية ولو عظم في قفة او حتي لو كان مرضة ميئوس منه عشان اخلص من ذل زوجة اخويا والحرمان الي انا عايشة فيه طول عمري و علي راي المثل (ايه الي رماك علي.

القايمة .. لعنة تطارد المقبلين على الزواج صوت الأم

ردت عليه العروس «إيه بقى..»، فساعدها أصدقاؤها وأسرتها «أبرته»، وختم عقد القران بسؤال المأذون للعروس «انت موافقة على الجواز sure يعني»، فردت العروس «أيون»، فمازحها «sure ولا بخور» «فرحه كان علي العيد »..أسرة العريس المحروق في التبين يروون تفاصيل الحادث.. ودفاعه يكشف كواليس التحقيقات تصوير: رمضان يونس - أحمد عاد رواية عريس إيجار الفصل الثالث ادهم قاطعها وقالها شهد قولي علطول وانتي عرفه انا لو بايدي اعملك اللي عوزاه بدون مقابل واياك تنطقي الكلمه دي تاني ايه . شهد بقولك عريس ايه الاستغراب في كدا. رواية عريس في ورطه الفصل العاشر 10 بقلم كوكي سامح فى ايه يما بفتح لها السوسته . وطى عليها وبيحاول يشوفها بتتنفس . ولا لأ وفجأه قاال : ايه ده

Video: أفضل دعاء لتيسير الزواج - موضو

هى الستات عايزة ايه؟ السؤال الذى حير الجميع ومش بس الرجالة الى مش عارفين يجاوبوه دا البنات و الستات نفسهم بيعجزوا عن إجابته و دا طبعا لصعوبة السؤال وصعوبة الاجابة عليه، تعالوا نشوف سوا حال كل واحدة وهي ممكن تكون بتفكر. إيمان العادلى الحلقة السادسة عشر كل يوم أصحى على كابوس أنى فرحى بيبوظ والعريس بيجرى وأنا بجرى وراه والنبى يارب أبعتلى العريس المناسب بس وانا مش حخليه يجرى و ٠٠٠٠٠ منى : أيوة يا ماما يا حبيبتى متوفقناش فى ولا عريس لحد. روايه عريس في ورطه الجزء العاشر بقلم كوكى سامح صباح قربت من جميله بكل قوتها.. =جميله قاعده على السرير ووشها بان عليه القلق صباح قربت منها وشدتها وبكل قوه مسكتها من ايدها ونيمتها على السرير. ورقة صغيرة تستجمع فيها ما تبقى من شروطها للحصول على عريس المستقبل، فلم تعد قادرة على أن تترك لخيالها العنان وتحلم بهذا الفارس الذى سيأتيها على حصانه الأبيض ليأخذها إلى عش الزوجية

لذلك قررنا عمل قائمة تتضمن مجموعة إرشادات أساسية تساعدكما في تجهيز شنطة العروس للسفر كي لا تنسيا أي شيء وكي تتمكنا من ترتيب شنطة شهر العسل بطريقة أنيقة ومنظمة. فهناك عدة أمور يجب عليك أخذها. العريس في رحلة البحث عن عروسة book. Read 27 reviews from the world's largest community for readers. عشان الولد المصري يتجوز لازم يمر بالمرحلة الأولىمرحل.. معركة شرسة بين الفتيات والشباب عبر مواقع السوشيال ميديا، بعد حملة خليها تعنس التى تصدرت قائمة الأكثر تداولا على تويتر فى مصر

اصحاب العريس الفاقدين بيحذروه من الجواز وعمايله وشوف حكوا

سلام عليكم هدخل طواااالى فى موضوع شاغل بال البنات وانا سميته حوار الساعة كل يوم شكل وخناق فى البيت عريس جايلك تعالى شوفيه فى كل بيت تقريبا ودة حوار كل يوم يفتح الستار على موال كل يوم انا راجعة من الشغل لقيت ماما فى. فهذا الزواج لكي يكون زواجاً مَرضِيَّاً عنه في الإسلام له أركانه وشروطه، أول شيء أن يتم بإيجاب وقبول كأن يقول وكيل العروس: زوجتك موكلتي أو ابنتي أو موليتي فلانة بنت فلان على سنة رسول الله وعلى. _ ايه يا مامتي عاوزه تقولي ايه اوعي تكوني جيبالي عريس هههه _ ايوه يا جميله طنط ام احمد جارتنا بتقول ابن عم احمد ابنها مهندس قد الدنيا وبيشتغل في الكويت وهي حكتله عن جمالك وادب

صاحبه الاول.. خدني معاك عايز ادخل البهايم في النور. نوح. يالا بينا. صاحبه التاني قعد علي طوبة كبيرة وقال. ماعرفش انت شايف نفسك علي ايه مطلق ولا شغلة ولا مشغله خيال ماته ومغرور. تأليف أماني. ( ما كنتى استحملتى وخلاص ) ، ( هتعملى إيه دلوقتى بقى هتبقى مجبرة تقبلى بفرصة أقل من اللى انتى فيها ) يعنى فى عقل بالكم كده فيه واحدة عايزة تخرب بيتها ولا ما حاولتش تستحمل بس ما نفع رواية غيرة بنات البارت التاسع 9 بقلم آية علي. إتجننتي ولاايه ده هو بره وزمانه سمعك دلوقتي وبعدين ماله مش موافقة عليه ليه بقي عريس كويس اهوه ومافيهوش أي عيب شاب وزي القمر وشغال ورجل وكويس ايه. ايه الغلط بقي العلتين بصو علي الماديات والعيله والنسب ونسيو أن اللي حيتجوزو عيالهم يعني المفروض العلاقه تتبني عليهم مش علي ام المنظره فطبعا الاب مبيسالش العريس علي طباعه وتفكيرو وسلوكه.

ما هو تفسير ابن سيرين لوجود الجواز في المنام؟ • موقع مصر

ضربته ياسمين في عينه جامد وهو شايلها و نطت من على أيده و قعدت تعيط : انت عايز مني ايه انت مين اصلا خاطفني ليه ما تروح تاخد واحده غيري ليها في الحاجات دي جيت على اللي ملهاش حد في الدنيا و عايز تضيعن رواية حكاية لميس أنا لميس أصغر واحدة في اخواتي البنات وأجمل بنت في العيلة كلها بشهادة الكل.... دايما ماما بتقولي . .أنتِ اللي هتجيبي العريس اللقط - ‏أقول ايه منفسن علشان أدبس في الجواز ومش قادر يخلع - ‏سيبك من دا كله وطمني ع الشغل - ‏كله زبادي خلاط هنا بعون الله الفرع دا ع إيدي هيتنقل نقلة تانية خال

لقاء التعرف على العريس ، التعامل زي ما بيحصل في اكتر من مرة رغم ان العريس بيكون مقبل جدا علي الجواز قبل ما يقعد معايا ويتعرف عليا تشجعيه يتكلم عن نفسه اكتر تجرجريه في الكلام يعني وتساليه. يعني ايه العريس مجاش ؟ قال..ايوه اصل ابوه بيقول ان العريس بعافية شوية كنت هوافق علية ولو عظم في قفة او حتي لو كان مرضة ميئوس منه وملوش في الجواز كان بيتجوز البت الغلبانة دي ليه؟ ردت سلفتي. لو واحدة من صحباتك جابتلك عريس اوعي تشوفيه أو توافقي عليه لو كان عدل كانت خدته هي. هى اللى تدور على العريس مش تستنى العدل زى مابيقولو لانه مش هييجى اصلا فى نفسنا حاجه بس الجواز ده على فكره.

ادوات المطبخ للعروسة قائمة مكتوبة بالصو

ف يوم فرحي حصلت حاجة غريبة جدا أنا بدل ما أتجوز العريس إتجوزت إبنه طبعا كلكم مستغربين إزاي أنا هحكيلكم حكايتي ف قاعة أفراح كبيرة كان فيه بنت جميلة ورقيقة رايحة ع الكوشة وكنت متوترة وخايفة م المستقبل المجهول إزاي هتجوز. على العكس بتقولنا عفاف اللي عندها بنتين وولدين، أنا مش هقبل بنتي تتجوز واحد في سنها، هيبقى عيل مش فاهم هي عايزة إيه ومش مسؤول، لازم يكون أكبر منها بـ5 سنين على الأقل، غير كده أنا هرفض الجوازة شوفوا كل عريس عمل اية فى عروستة وهو فى الكوشة عريس يضرب عروستة وعريس يبكى من صوت عروستة و عريس غبى ازاي تحافظ عليه & ازاي تغيره ؟؟ Diy CV joint replacement جواز الصالونات ولا الجواز عن حب... شاهد راي د.

قائمة مهام العريس لحفل الزفاف موقع العرو

أنا لميس أصغر واحدة في اخواتي البنات وأجمل بنت في العيلة كلها بشهادة الكل. دايما ماما بتقولي . .أنتِ اللي هتجيبي العريس اللقطة يا لميس أصل أخواتي البنات جوازاتهم عادية جدا وأقل من العادي كمان وهي برضو ان شاء الله يعني ما تقلقيش على حكاية الجواز دي وان شاء الله قريب قوي هتسمعي خبر كويس. بجد في حد تاني كلمك عليها? لا مش بالتأكيد يعني لكن هو لمح لي من بعيد. يا ريت يا ريت ده يكون من نصيبها

نداء لكل بنت مسروعة! مقبلة على الجواز: إحذرى إقبلى هذه

من كام يوم بكلم صديقة مقربة ليا فى التليفون صديقتى دى 35سنة و لسه النصيب مجاش لا فى شكل جواز و لا خطوبة - مالك يا بنتى صوتك متغير - أصل بنت خالتى جالها عريس و خلاص هتتخطب - طيب يا بنتى زعلانة من إيه دا كله نصيب و محدش بياخد. الجواز عن طريق الحب ده وجربت ده مش تسألينى إيه هما المهم انتى عارفه انا بختار الزوجة على إيه على لان في رايي يجب تغير المنهجية او الرؤية التي ينبي عليها فكرة الزواج في المجتمع الاسير. تفضل بزيارة المقالة لمزيد من المعلومات ليلة الدخلة براحه عليها البنت متعرفش حاجة ومش حملك mp3. شوف اللي حصل بين علي وهالة في ليلة الدخلة سابع_جار mp3. جرح الورد ـ في ليلة الدخلة كان عنيف جدا مع العروس ـ شو القصة يا ترى دانا جبر mp3 حول خطة عمل الجوزات لخدمة ضيوف ضيوف الرحمن لموسم حج هذا العام 1439هـ ومغادرتهم، عبر جميع المنافذ البرية والبحرية والجوية، أوضح المتحدث الرسمي للمديرية العامة للجوازات المقدم بدر القريني، أن خطة الجوازات في مرحلة.

رمي العروس داخل القمامة والبصق عليها لاختبار صبرها وارتكاب العريس لجريمة قتل ليلة الدخلة. أغرب عادات الزواج في العالم! بس الجواز قرار مصيري و لازم ناخد بالأسباب برضه. طيب بيقولوا عليه إيه !!!!! بيتعامل مع فلوسه إزاااي؟! و في الحالة دي في عدة أنماط سيئة , تاخدي بالك منها.. و تستخير في العريس أو الخاطب مرة و. غرائب و طرائف الزواج حول العالم :icon15: الخطوبة فى التبت : مقاطعة التبت لها طقوس غريبة في الزواج والخطبة فعن اختيار الزوج للزوجة. يقوم بعض أقارب العروس بوضعها أعلى شجرة ويقيمون جميعاً تحت الشجرة مسلحين بالعصا فإذا رغب. رداً على القمص بولس جورج وزواج الصالونات ملحوظة قبل ما تقرا التدوينة: التدوينة دي مش هجوم شخصي، مفيش أي شخصنة في الموضوع، مع احترامي لأبونا بولس ككاهن يا ترى لو جالى عريس اعمل ايه طبعا العريس وصلتلو عن طريق البحث عن زوج من خلال مواقع الزواج والتعارف واول حاجة بتخطر فى بالى , اتصرف ازاى , البس ايه و اتكلم فى ايه طيب و لو سالنى ارد اقول ايه و لو.